- W koszyku nie ma jeszcze produktów
- Wysyłka
- Razem 0,00 zł
KARTA SIM TELENOR SZWECJA 150 GB W UE INTERNET
(edytuj w module Customer Reassurance)
(edytuj w module Customer Reassurance)
(edytuj w module Customer Reassurance)
Świetna alternatywa dla kart Lifecell. Do 150 GB internetu w Unii Europejskiej oraz Norwegii! Idealna propozycja dla kierowców oraz często podróżujących.
Karta jest już aktywna, została aktywowana w Szwecji razem z roamingiem, w związku z czym nie jest już wymagana rozmowa z konsultantem Telenor. Do karty dołączamy instrukcję w języku polskim, która zawiera wszystkie najpotrzebniejsze informacje (Kody, sposób doładowania, aplikację itp.)
WYSYŁAMY W 24H Z POLSKI!
Kupując od nas, kupujesz od firmy, a nie od osoby prywatnej.
Cennik usług w sieci (Aktualny na dzień 18.04.2023 - ceny podane są w zaokrągleniu zgodnie z kursem SEK na PLN):
- 0.5 GB na 7 dni: 49 koron szwedzkich = ~20 zł
- 2 GB na 31 dni: 99 koron szwedzkich = ~40 zł
- 5 GB na 31 dni: 149 koron szwedzkich = ~60 zł
- 10 GB na 31 dni: 199 koron szwedzkich = ~80 zł
- 20 GB na 31 dni: 249 koron szwedzkich = ~100 zł
- 40 GB + 500 minut na połączenia za graniczne (tylko rozmowy ze Szwecji) = 299 koron szwedzkich = ~120 zł
- 100 GB + 1000 minut na połączenia zagraniczne (tylko rozmowy ze Szwecji) = 349 koron szwedzkich = ~140 zł
- 150 GB + 1500 minut na połączenia zagraniczne (tylko rozmowy ze Szwecji) = 449 koron szwedzkich = ~180 zł
Kartę można doładować polską kartą płatniczą przez stronę operatora bez dodatkowych opłat. Saldo, obecne zużycie itp. można sprawdzać w aplikacji Telenor Ladda, która jest dostępna również w języku polskim.
UWAGA! W Szwecji istnieje obowiązek rejestracji kart SIM na dane osobowe. Cały proces można przejść przez internet i zajmuje on 2 minuty. Weryfikacja przebiega przez automatyczny system, który poprosi o zdjęcie dowodu osobistego wydanego przez dowolny kraj UE lub paszport oraz o adres. Po zakupie adres strony do rejestracji karty będzie przesłany do Państwa w wiadomości. Dodatkowo nie odpowiadamy za zmiany w ofercie operatora oraz na ograniczenia nałożone w ramach polityki uczciwego korzystania. Dodatkowo informujemy że operator nakłada ograniczenie na transmisję danych w roamingu po 2-4 miesiącach dlatego zalecamy sprawdzanie SMS-ów informujących o tym fakcie i regularną wymianę karty SIM na nową
W razie dodatkowych pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji.